maksuehdot

KLARNAN MAKSUTAVAT VERKKOKAUPASSA:

02.11.2017 alkaen maksuliikennettämme alkaa hoitamaan Klarna Group “Klarna Checkout” -palvelun kautta. Palvelun käyttöehtoihin voit tutustua täällä.

Lisäksi on mahdollista maksaa edelleen  myös Checkout Finlandin maksutavoilla.

Klarnan tarjoamat maksutavat kuluttajille: 

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. Asiakkaan syotettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista. Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi “OSTA”-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Asiakkaan on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla sekä seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki. Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure–koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Debit-/Credit –kortti 
Voit maksaa Debit-/Credit –yhdistelmäkorteilla sekä Visa Electron korteilla. Debit-kortilla maksaminen on helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa kuin verkkopankissa. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan ainoastaan itse kortin. Jos maksu menee debit-kortilta, se veloitetaan samalla tavalla suoraan tililtäsi. Koska luottokorttiyhtiösi takaa Debit-/Credit –yhdistelmäkortin maksut, on se sinulle turvallisempi vaihtoehto. Jos ongelmia ilmenee, saat aina rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä, mikäli ostos on tehty eurooppalaisesta verkkokaupasta. Kun valittavanasi on debit eli maksukortti sekä credit eli luottokortti, voit maksaa verkossa tehdyt ostokset suoraan tililtä tai korttiin liitetyltä luottotililtä.

Maksettaessa Credit-kortilla annetaan korttinumeroksi kortin etupuolella oleva 16 merkkiä pitkä numerosarja. Verkkomaksamisessa käytetty 3 merkkiä pitkä tarkistusluku, eli CVV2-luku, löytyy kortin kääntöpuolelta nimikirjoitusalueen oikealta puolelta. Maksaessasi Debit tai Credit/Debit -kortin Debit-ominaisuudella, on käytettävä kortin kääntöpuolen vasemmasta alakulmasta löytyvää numerosarjaa. Ensimmäiset 16 numeroa toimivat korttinumerona ja kolme viimeistä toimivat tarkistuslukuna.

Visa Electron
Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden. Tilauksen yhteydessä sinut ohjataan oman pankkisi suojattuun varmennuspalveluun, jossa ostoksesi varmennetaan verkkopankkitunniksilla (Verified by Visa).

Luottokortti 
Hyväksymme kaikki Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Verkkopankkimaksu
Voit maksaa tilauksen Klarnan avulla suoraan verkkopankissasi pankkitunnuksillasi.

Lasku 
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa ostokset laskulla tai joustavasti useammassa erässä. Mikäli asiakas valitsee maksutavaksi laskun, se lähetetään asiakkaalle sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee varastoltamme. Laskun maksuaika on 14 päivää tilauksen lähetyksesta ja eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.

Erämaksu
Laskun voi maksaa myös 3-36 kuukauden erissä. Laskun voi maksaa myös omassa tahdissa, jolloin asiakas voi itse päättää kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään yhdenksän (9) euroa). Kuukausikustannus on tiedossa, kuten myös se, milloin koko summa on maksettu. Lisäksi kaikki ostokset, jotka maksetaan omassa tahdissa joustavalla erämaksulla, yhdistetään kätevälle kuukausilaskulle. Kuukausilaskusta saa hyvän yleiskuvan omasta tilanteesta ja kaiken saa maksettua vain yhdellä laskutusmaksulla.

Klarnan maksuaikakampanjat 
Klarna tarjoaa aika ajoin asiakkaillemme erilaisia maksuaikakampanjoita. Asiakkaan tulee täyttää Klarnan luottoehdot, jotta kampanjamaksuvan voi valita.

Klarnan tarjoamat maksutavat yrityksille: 

Klarna tarjoaa yrityksille mahdollisuuden maksaa kortilla, verkkopankissa ja laskulla. Huomioithan, että laskulla tilattaessa tilaus tulee tehdä siihen osoitteeseen, johon yritys on rekisteröity, eli laskutus- ja toimitusosoitteen tulee olla sama. Lisätietoja yritysmaksujen ehdoista saa Klarnan asiakaspalvelusta.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksien maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:

Puh. 09 425 99 771 (maksuton)
Voit myös asioida Klarnan kanssa heidän verkkosivuillaan chat-palvelun välityksellä: https://www.klarna.com/fi/tuki.

Klarnan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-18.

Klarnan maksuehdot: https://www.annabella.fi/klarna-checkout/

******************************************

CHECKOUT FINLAND MAKSUTAVAT VERKKOKAUPASSA:

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

Pivo

Pivon verkkomaksupainike on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään, Siirto-maksuna tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa tai Siirron tapauksessa muussa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Tarkemmat käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000 €.

Lue lisää Joustosta: jousto.com.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).

Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Lisätietoja: collector.fi

Checkout.fi (Jousto ja Collector) maksuehdot: https://checkout.fi/verkkokauppiaalle/maksuehdot/

****************************************************

PERUUTUS- JA VAIHTO-OIKEUS

EU:n kuluttajasopimuksia koskevan lainsäädännön mukaisesti sinulla on 14 päivän peruutus- ja vaihto-oikeus verkkokaupassa.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN ENNEN TUOTTEEN VASTAANOTTAMISTA

Voit peruuttaa verkkokaupasta tekemäsi ostoksen ennen tuotteen vastaanottamista. Ota tällöin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme info@annabella.fi. Postipaketin voit palauttaa asioimalla postitoimipisteessä. Tällöin maksat vain palautuksesta aiheutuvan  postimaksun. Palautus tarkastetaan että se on siinä kunnossa kuin se on lähetetty asiakkaalle ja maksu palautetaan asiakkaalle. Verkkopankin kautta maksetut palauttaa Annabella 14 pv:n sisällä ja laskulla tai erämaksulla  maksetut palauttaa valitsemasi maksupalvelu eli Klarna tai Checkout Finland.

Palautukset maksetaan 14 vrk aikana.

14 PÄIVÄN PERUUTUSOIKEUS – TILAUKSEN PERUUTTAMINEN TUOTTEEN VASTAANOTTAMISEN JÄLKEEN

Kun ostat verkkokaupasta, tilauksella on 14 päivän peruutusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamispäivämäärästä.
Pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen postista ei riitä, vaan sinun tulee ilmoittaa palauttamisesta.

Jos peruutat tilauksesi vastaanottamisen jälkeen, tilaus palautetaan postitse asiakaspalautuksena. Voit palauttaa tuotteen myös suoraan liikkeeseen. Lisäksi kannattaa ilmoittaa palautuksesta asiakaspalveluumme info@annabella.fi.

  • Peruutusoikeus tarkoittaa, että voit palauttaa tuotteen ja saada hyvityksen tuotteen hinnasta.
  • Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun tilaus on peruutettu ja tätä koskeva peruutusilmoitus on toimitettu. Tilauksen peruminen voidaan tehdä joko lähettämällä sähköpostiviesti  tai käyttämällä asiakaspalautuslomaketta,
  • Jos tuotetta on käytetty vastaat tuotteen arvon alentumisesta.

annabella.fi VERKKOKAUPASTA OSTETTUJEN TUOTTEIDEN PALAUTUS

Varmista, että yllä annetut ehdot täyttyvät, kun käytät peruutus- ja vaihto-oikeutta.

Verkkokaupasta ostetun tuotteen voit palauttaa jollakin seuraavista tavoista:

  1. Voit palauttaa tuotteen suoraan myymälään (Yrittäjäntie 5, 62900 Alajärvi). Tuo tuote alkuperäispakkauksessa. Muista ottaa mukaasi tuloste tai kopio kuitistasi.
  2. Postipakettina toimitetut tuotteet:
    Voit palauttaa postipaketin asiakaspalautuksena Posti Oy:n postitoimipisteen kun  palautat tuotteen 14 päivän sisällä vastaanottoajankohdasta.
    Näin se tapahtuu:
    Vie tuote alkuperäispakkauksessaan* postitoimipisteeseen.
    Muista liittää mukaan asiakaspalautuslomake.
    Palautamme maksamasi tilauksen hinnan. kun palautat tuotteen alkuperäisessä kunnossa 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.